Для керування виховним процесом в школі створено методичне об’єднання класних керівників. Методичне об'єднання класних керівників – структурний підрозділ внутрішньо шкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.
Основні завдання шкільного методичного об'єднання класних керівників:
підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:
організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;
координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;
планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;
організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;
обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалами узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріалами атестації класних керівників;
оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.
Документація шкільного методичного об'єднання класних керівників:
список членів методичного об'єднання;
річний план роботи методичного об'єднання;
протоколи засідань методичного об'єднання.
Сучасна школа знаходиться в стані реформування. Основною метою сучасної освіти є виховання активної, творчої особистості, що може взяти на себе відповідальність за своє благополуччя та за благополуччя суспільства в цілому.
За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я «Здоров’я - це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не тільки відсутність хвороб і фізичних вад». В Україні Конституцією визначено, що життя і здоров’я дитини - це найвища цінність. Але ми – вчителі не маємо можливості чітко визначити стан здоров’я дитини. І лише спостереження вчителя за поведінкою учнів дають змогу зробити висновок: чи в змозі дитина плідно працювати на уроці. Сучасна дитина у віці від 6 до 16 років більшу частину світового дня проводить в навчальному закладі. Спочатку – на уроках, а потім – в ГПД або на годинах додаткової освіти. Достатньо відомо, що стан здоров’я школяра напряму залежить від стану психолого – педагогічного простору закладу освіти.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників: "Формування культури поведінки школярів на уроках та позаурочний час ".
Головна увага приділялася реформуванню виховного процесу з метою активізації інтелектуально духовно-творчого потенціалу національних та загальнолюдських цінностей, послідовності та системності виховуючих впливів.
У минулому навчальному році методичне обєднання працювало над формуванням свідомої особистості з відповідною громадською позицією, що поєднує моральність, патріотизм, правову культуру, духовність, самовдосконаленню. За 2014 – 2015 навчальний рік на засіданнях м/о класоводів та класних керівників розглядалися питання про нові форми та методи виховного процесу, які забезпечили б реалізацію поставлених державних завдань, заслуховували звіти про самоосвіту, проводились відкриті виховні години за напрямками:
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до мистецтва
Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до суспільства та держави
Ціннісне ставлення до людей
Відвідані відкриті виховні години засвідчують, що виховна робота в школі розширилась і тематика виховних заходів поновилась і стала більш актуальною. Тому в цьому навчальному році відкривається більше можливостей для прояву ініціативи, здібностей, знань і вмінь учнів.
В інноваційній діяльності школи активно застосовуються сучасні форми і методи роботи класних керівників: проектні майстерні, презентації усних журналів, ігри-змагання, ситуаційно-рольові ігри, реалізуються цільові програми. На класних годинах виконуються рекомендації з технології саморозвитку.
Класні керівники знаходяться у постійному творчому пошуку та створюють власні розробки класних годин.